Buhuu

Heyhey!

Christian, mamma & pappa har åkt tillbaka till Stockholm nu, och kvar är jag, Hugo samt min mormor. Lite segt faktiskt. Eller det riktigt suger om jag ska vara helt ärlig. Menmen, det är väl bara att bita ihop!
Det blir snart storstan för mig också, har inte bestämt vilken dag än, men förmodligen redan på tisdag.

Hugo sover och mormor syr gardiner, så snart har alla mina fönster fått lite beklädnad. Och jag kan säga att det är bra skönt, det blir ju SÅ mycket mer hemtrevligt då!

Badrummet har jag snart fixat helt klart, det rummet hatade jag verkligen innan vi flyttade in. Men jag måste säga att nu är det bannemig mer än bara gå-på-toa-vänligt. Och allt har jag gjort för en pinsamt billig summa! Braaaa Prickis!

Nu återstår bara övriga rum, och efter att vi möblerade lite i vardagsrummet idag så uppstod ett litet problem... alldeles för lite möbler... eller alldeles för stort vardagsrum? Jag vet inte villket. Men just nu tackar jag de ouppackade flyttkartonger som står och breder ut sig!

Nej, vad sägs om något att äta?! Och kanske en nypa frisk luft?! Hrm, ja jag ska nog ta tag i saken! ...eller så sitter jag kvar här och fördriver tid... ja vi får se.

Hej då på er i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0