Heyhey

Jag tror bestämt att jag är fröken-inte-kan-bestämma-sig.
För nu när jag är i stockholm, då känner jag att jag faktiskt VILL bo i lidköping.
Och när jag är där, då VILL jag bo i stockholm...

Hur som haver. Igår var jag och träffade Hanna en sväng, tog oss ett varv runt söder och njöt av det FINA vädret. Vi skulle köpt oss varsin glass, men vi hittade inget ställe som sålde sådant... eller så letade vi inte så noga?;) Det var i vilket fall som helst, med eller utan glass, väldigt trevligt!

På kvällen hämtade jag Christian på jobbet, och efter det gick vi faktiskt och la oss. Klockan hann inte ens slå 21 förräns vi sov som små grisar!

Idag hade jag tänkt att vi skulle hålla oss inne, med tanke på Hugos sjuktillstånd. Men ändå så rycker det i promnad-nerven. Jag får se hur jag löser detta;)

Nu ska jag i vilket fall som helst lägga mig på soffan med ett par kokböcker att glutta i!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0