Solsolsol

Guten tag!

Hooooh, vilken underbar dag! Solen skiner på utav bara den, coh det tackar vi för... Eller huuur?!!

Jag & mormor med Hugo i vagnen traskade bort till Vårdcentralen, och Hugo skrek hela vägen... i drygt en timme (ja, vi tog en promenad innan).
När vi kom fram fick vi bänka oss bland alla femtioelva andra i väntrummet... Undrar hur många smittor man får av att bara vara där egentligen?!
Men hur som haver, Hugo fick syn på en liten tjej i hans storlek. Gissa om han blev glad? Usch, jag får faktiskt dåligt samvete över att jag inte engagerat mig mer i öppna förskolor och hejsan... Men nu ser vi fram emot att han ska börja på dagis i höst! Han kommer garanterat älska det!

Nåväl, nog pratat om dagis och andra barn. När vi kom in till farbror doktorn så började han undersöka lite, och jahapp; dubbelsidig öroninflammation, svullna halskörtlar samt massa slem i lungorna. Nu är han satt på penicellin kur & hostmedicinkur. Så nu ska det väl bli bra=))

Nu ska jag springa till Ica och handla ägg, sedan ska jag hem och baka :D

Puss&Kram-hejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0