Lidköping - Home sweet home?

Goast i stan, vi har fått internet i lägenheten!!!!! Sjuuuukt nice faktiskt:D

Kom hem idag efter att vi har varit i stockholm sedan i måndags, hur sjukt känns det inte att säga så?! Jäklarns kan jag meddela!
Nu är jag däremot galet trött på att åka fram och tillbaka och stannar därför i lilla staden ett tag framöver, en  sisådär tre veckor någonting, sedan har Huggesnygg ett läkarbesök inbokat i början av maj i Stockholm.

I helgen blir det lugnt och skönt, förhoppningsvis vill någon stackars människa leka lite med oss. Och så är jag bjuden på ljusparty(VAD ÄR DET??!!!??) på lördag hos christians syster som man kanske skulle gå på=)
Bäck ska vi också hälsa på, om dom är hemma vill säga:)

Men nu ska jag gå och lägga mig i soffan och glo på tv med min karl!
Puss&Kram tavelram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0