Måndag

Goder morgon!

Sitter här helt mätt i magen, och har precis pratat med vårdcentralen där jag bokade en tid åt Hugo tills i eftermiddag.
Han har en jäkla hosta, och den vill vi få bukt på! Så lite hostmedicin är allt välkommet!

Hugo ligger i sin säng och nynnar sin sov-sång. Och när han har slumrat in ska lilla mammsen ta en lång och varm dusch!
Mormor står och bakar bullar, dom tyckte det behövdes sådant i frysen ifall man får besök^^, Rart värre, själv tänker jag inte riktigt lika långt!

Imorgon blir det som sagt förmodligen stockholm igen, känns bra. Jag behöver det nu, smaka lite på den staden igen. Jag har nämligen en väldig beslutsångest om var i detta avlånga land jag vill bosätta mig.
Vissa stunder vill jag inget hellre än att bo i den här lilla staden, och andra stunder skulle jag göra vad som helst för att komma hem igen. Helst av allt vill jag nog bo på båda hållen. Lite var, när jag känner för det, men det går ju inte.

Nej, nu ska jag gå och ta den där efterlängtade duschen!
Puss&Kram-tavleram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0