Skärtorsdag

Hej vänner!

Sitter här nyduschad och dan och har lite smått panik över att jag har packat precis lika dåligt osm jag brukar, det vill säga; Jag har fyllt en väska med saker jag ALDRIG använder. Med andra ord, kläder jag inte trivs i att ha på mig och av den anledningen hamnat längst in i min garderob. (varför packar jag alltid med dessa?:S:S:S:S)
Och det värsta är, att vi ikväll är bjudna på middag.... KLÄDPROBLEM? JAAAAA!!!!

Min mamma står och rullar köttbullar, och Hugo är publik på första raden! Han ÄLSKAR att vara med när man lagar mat eller städar^^,
När dom är klara tänkte jag inta köket för att baka lite! Jag har längtat sjukt mycket efter att få blanda, knåda och ha mig! Kanske kan jag dessutom sno med mig en och annan kaka när jag åker hem på tisdag;)

Eftersom det är skärtorsdag idag betyder det halvdag för de flesta, vilket i det här huset betyder för pappa men inte Christian. Så när pappa kommer hem ska det ätas lunch, och sedan ska vi ut och göra något, skärholmen, farsta eller något. Skulle behöva fylla på min garderob en aning^^,

Meeeen, nu ska jag gå och leka med min älskade gullunge:D

Ha en underbar dag!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0